Sunday, April 10, 2011

thaikurs for norsk

Jeg har en andre blogg heter "thaikurs for norsk". Der har jeg over lang tid laget et opplegg som forhåpentligvis vil hjelpe norske med interesse for Thailand å lære språket. Jeg prøver også å arangere kurs over skype for de som måtte ønske: http://thaikursfornorsk.blogspot.com/
Akkurat nå har jeg en deltager; Tommy Mattson, og han har skrevet litt om kurset:

veldig bra kurs.. veldig tålmodig, siden jeg sliter litt med lese/skrivevansker er det vel en eksta prøvelse å lære meg norsk først.hahahahaha... (555555)
kunne nok tenke meg å ikke RASE gjennom kapittelene,men kansje bruke litt mere tid på å f.eks. skjønne alfabetet.(thai/roman)
kansje litt mere "hjemme-lekse" ???
Totalt sett er det VELDIG bra...


Jeg vil gjerne ha mere norske som er interessert i å lære thai. Ta kontakt med meg da, hvor som helst dere bor.

1 Comments:

Blogger Elisabeth Berntsen said...

jeg vil....

10:34 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home