Wednesday, May 30, 2007

Plan-fadder

Her er informasjoner fra www.fadderskap.no


Gi barn som Thanh mulighet til å gå på skolen!

Alle ønsker en verden av muligheter for barna sine. Helse, utdanning og omsorg danner plattform for et godt liv, uten sykdom, fattigdom og frykt. I Plan gjelder dette for alle barn – også de som ikke er så heldige å være født i verdens rikeste land. Vi arbeider for å bedre barns livsvilkår, der det er behov for det. Uten engasjerte medspillere hadde vi ikke hatt muligheten til å hjelpe. Heldigvis har vi over 100 000 norske Plan-faddere på laget. Med pengene vi samler inn skaper vi muligheter: utdanning, helsetjenester, omsorg og økt livskvalitet for barn i over 66 land. Vi tenker helhetlig. Derfor går ikke pengene dine direkte til ett barn, men til prosjekter som kommer hele lokalsamfunnet til gode.
Hvorfor bli Plan-fadder? Det viktigste er ganske enkelt å være med på å gi vanskeligstilte barn bedre oppvekstvilkår. Mange synes også det er spennende å følge sitt fadderbarns utvikling. Noen drar på besøk.
Kanskje betyr det også noe for deg at Plan er en av verdens største hjelpeorganisasjoner som er religiøst og politisk nøytral. Det betyr at du kan være sikker på at din hjelp når fram til den som trenger den mest, uavhengig av livssyn og politikk.
Det koster åtte kroner dagen å hjelpe. Vi vet det nytter. Fyll ut skjemaet på siden og bli Plan-fadder nå.http://www.fadderskap.no/I073/thanh.html

Jeg har sett et jentes bilde Thanh, hun likner meg når jeg var unge. Jeg hadde bilder som liker gammel som hennes, men det var ikke så mange. Nå finner jeg ingen bildene. Her er mitt bilde i ramme med mine venner. Tror du hvem er meg i dette bildet? Jeg er stor søster. Jeg er den edlst. Vi var studenter ved Mahidol universitet Master grad Poppulation Education i 1999. Heldigvis hadde vi mulighet til å gå på høyere undanning. Jeg ønsker meg at Thanh har det bra og har mulighet til å gå på skolen også.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home