Monday, January 04, 2010

"de mest populære nye året vedtak"

Jeg har lest min venninne blogg om hun ønsker seg å gjøre noe bedre i sitt liv i nyttåret 2010. Jeg ønsker hun lykke til videre.
"ปีที่ผ่านมาหลายสิ่งเกิดขึ้นในชีวิต รู้ตัวอีกทีเริ่มต้นปีใหม่อีกแล้ว ใครมีความคาดหวังใดๆกับอนาคตบ้างคะลองเล่าให้ฟังได้ใหม ส่วนตัวเองลองเขียนออกมาคร่าวๆ และหวังว่าต้นปีหน้า 2011 ความคาดหวังจะกลายเป็นความจริง"........
http://www.oknation.net/blog/neroli/2010/01/02/entry-2

Siden mennesker tilknyttet et nytt år med en ny start, et naturlig motivator for å gjøre noe for å føle seg bedre. Her er de mest populære nye året vedtak over hele verden.
-å bli i fin form, trene er ofte den mest populære. Folk vil spise mer sunn mat og bli mer aktiv slik at de føler seg bedre, både mentalsk og fysisk.
-å slutte å røyke eller drikke alkohol, dette er sikkert en av de vanskeligste å holde oppe, på grunn av mentalsk og fysisk avhengighet.
-å spare penger og betale gjeld, dette er en god start å tenker på å være forsiktigere med penger. Kanskje man kan kutte ut noe helt eller skaper et budsjett.
-å finne en kjæreste, dette er helt naturlig det når man bor alene.
-å lære noe nytt, man kan ønske seg en ny hobby, å sy , å lage mat, å lære et nytt språk , å lære et instrument eller melde seg inn i et sportslag .
-å finne en ny jobb, for å få en høyere lønn , bedre sjefen , eller trives med jobben sin.

Jeg fant ut min venninne Miau ønskeliste er truffet av de 3 mest populære nye året vedtak , 1.å bli fin form, 2. å spare penger, og 3. å lære noe nytt. Jeg kan tenke meg også at:=)
å bli i fin form, dette er en drøm etter jeg har fått 15 kilo fett i Norge!
å slutte å røyke eller drikke alkohol, dette er så lett for meg fordi jeg ikke er avhengig av dem.
å spare penger, dette er min favoritt hobby.
å finne en kjæreste, dette er ikke mitt område, jeg er gift og har ei datter 7 år.
å lære noe nytt, dette er området mitt, jeg er ei mamma som lærer noe nytt daglig fra min datter.
å finne ny jobb, dette er en drøm etter jeg har vært mange år i Norge!
"Er du enig med mamma ? Sofie" Mamma har to drømmer i Norge og mamma har lært mye fra deg!"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home