Tuesday, January 19, 2010

Tips til reisemål


Uansett hvor du skal reise er en ting helt sikkert, at reisen skal bli en av de største opplevelsene i livet ditt!

Eventyret… de nye stedene; landskapet, været, plantelivet, arkitektur... de nye menneskene; nye venner, kulturen, språkene… mye gøy og moro med aktiviteter, en opplevelse for livet!

Kanskje reiser du for å finne deg selv. Bli inspirert og få perspektiv på livet ditt. Det blir et av dine livs høydepunkter, og du vil gjemme minnene for evig.

Selv om har jeg kjøpt flybilletter for å reise i år, sitter jeg og prøver å finne flybillettpris fra Norge til Thailand for moro skyld eller litt mer informasjoner for meg selv.

Her er en fantastisk pris og rute fra GOTOGATE, for eksempel:
kr.5,049,- direktefly TG Oslo-Bangkok
1. mai-31. mai 2010
15. mai-14. juni 2010
Rute:10 timer og 50 min. og retur 12 timer og 10 min.

Jeg synes dette er tiden der alle kan få belønning. Gi gaver til seg selv i år! Tips til reisemål fra meg er Cha-Am...

Image kilde: http://www.thaiportalen.no/modules.php?name=Thaihjem

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home