Sunday, October 29, 2006

DoDo Fred Troll

Jeg har kjøpt DoDo Fred Troll og har betalt i dag, men penger vil inne selgerskonto i morgen. Jeg må vente noen dager også til å få ham. Fordi han må reise fra Oslo til Bodø. Jeg gleder meg å hente ham. Jeg ønsker meg at verden er i FRED!

Tror du at hvilken er DoDo Fred troll?

Stort bilde eller lite bilde!

"Dodo, en troll, er ca. 15cm. høy, (7tommer) pluss hår. Han er en liten norsk troll, du kan se, han har en stor rød nese, en hale og store føtter. Men han er veldig nydelig og snill troll. Hans størst ønske medfører 'Fred' til menesker. DoDo er ogininal, en 100% håndlagd. Hans kroppen er laget av te farget bomull og flora bomull. Han har pyntet ansikt og liten kule øyer. Hans smykke er laget av hvite glassperle og marmor."

Enderlig kommer DoDo et nytt hjem. Velkommen! du får lov å stå i skapet i stue som du kan minne meg at jeg må ikke ha krig. Han blir gave fra Sofie til min mann eller hennes pappa fordi det er Farsdag snart. Tenk om man kan konsentrere seg å være i fred hele tid, det blir bra for alle. Jeg ønske meg at jeg kan kontrollere mitt hjerte. Det er vanskelige å kontollere seg selv, ikke tenk å kontorllere andre. Men livet bør være full kontoll.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home