Monday, April 13, 2015

Påskeferie :)

Jeg gledet meg til påskeferien fordi jeg liker ikke skolen. Da jeg kom hjem slappet jeg bare av. Så spiste vi middag og osv. Jeg gjorde ikke så mye annet enn å spille spill som Zelda og Gta. Jeg la meg seint og sto opp seint alle de 10 dagene med fri. Et par dager senere for jeg og pappa på hytta. Jeg gruet meg for jeg liker ikke hytta. På grunn av det er ikke dekning der, viss man er heldig kan man kanskje få 1 til 3 strek mobilnett, men det var ikke vits. Uansett, det var meg selv, pappa, bestemor, bestefar, malin, onkel Frode, Tulla og Jarek. Vi skulle egentlig bare være der en natt, men bestemte meg får å være der to netter. Dagene var lange. Jeg gikk på ski litte gran OG DET VAR IKKE ARTIG FOR Å SI DET SÅNN. Middagen var ertesuppe og fleskpannekaker, det var godt, men savnet mamma sin hjemmelagde thai mat ;( Selv om det ikke var dekning kunne jeg spille spill som var gørre kjedelig men avhengig, bedre enn skitur for å si det sånn. Vi grillet pølser i ovnen for det var drit vær ute. Også spilte vi ticket to ride som er et brett spill som handler om tog, jeg vet det høres teit og barnslig ut, men det er artig å spille. Så spilte vi yatzy som jeg NESTEN vant. Så tok vi en quiz i en spørre bok som var ganske kjedelig. Dag to var for det meste bare samme tingen om igjen. Når jeg og pappa skulle endelig hjem ble jeg glad og var på telefonen i cirka 12 timer i strekk uten pause. Vennene mine var for det meste bortreist hele påska så det var bare meg, en tv, en telefon og en pc, som jeg brukte konstant. Vel jeg bruker det egentlig hele tiden. Så så jeg på netfix og så på serier og filmer i flere timer i strekk. Ja, som du kan se var det bare en ganske rolig og kjedelig, men morsom påskeferie.

Sofie Kantha

Mamma: "Sofie kan ikke vi skryter litt at en smart tv, en iPhone5s 32 og en MacBook Pro"
Sofei: "Nei da mamma du må ikke!"


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home